menu
Word Lid
Steakfestijn kent ieder jaar nog meer succes
Steakfestijn kent ieder jaar nog meer succes

Het is ondertussen al een even grote klassieker geworden als beefstuk-friet zelf: het steakfestijn van Vlaams belang Dendermonde. Ook gisteren lieten honderden leden en sympathisanten zich niet van de wijs brengen door het warme weer, en vond men weer gemakkelijk de weg naar Baasrode. Voor culinair genot en gezellig samenzijn.

Ook dit jaar kon de Dendermondse afdeling van de enige overgebleven Vlaams-nationale partij weer rekenen op een team van tientallen vrijwillige helpers. Een team dat iedereen snel van eten en drank voorzag, en dat daarbij een enthousiasme toonde waaraan de Rode Duivels voorlopig enkel een voorbeeld kunnen nemen. “En een team dat ditzelfde enthousiasme ook toont doorheen het politieke jaar”, merkt Vlaams Belang-kopstuk en Dendermonds stemmenkampioen Barbara Pas op. “Een team waarop we de volgende jaren kunnen rekenen in onze niet aflatende strijd voor de Vlaming en de Dendermondenaar.”

Bij hete temperaturen, zoals deze van gisteren, is een verfrissing altijd welkom. Bijzonder gelukkig was dan ook de aanwezige die de gelegenheidstombola won en met een grote mand vol streekbieren huiswaarts kon keren.

ONTVANG ONZE NIEUWSBRIEF